Tuesday, January 14, 2014

Kto za Tobą w szkole ganiał...

Kiedyś jak byłam mała, mama często śpiewała mi taką piosenkę Czerwnoych Gitar:

Kto za Tobą w szkole ganiał, do piórnika żaby wkładał, kto no powiedz kto?
Kto na ławce wyciął serce i podpisał glupiej Elce, kto no powiedz kto?
Tak bardzo się starałem a ty teraz nie chcesz mnie,
przez Ciebie tak cierpiałem, powiedz mi dlaczego nie chcesz mnie?
Ja dla Ciebie byłem gotów kilo wiśni zjeść z pestkami, ja tak właśnie ja.
Teraz gdy się spotykamy, mówisz mi że sie nie znamy, czy to ładnie tak.
Tak bardzo się starałem a ty teraz nie chcesz mnie,
przez Ciebie tak cierpiałem, powiedz mi dlaczego nie chcesz mnie?

Mama pewnie tańczyła do tego tekstu, może nawet z tatą, na jakiejs potupajce wiejskiej ;-) W każdym razie tak mi się ta piosenka spodobała, że pamiętam ja do dziś i meczę nią dziś Mię. Nadia juz ją zna i tez jej sie podoba ;-)

O, a tu znalazlam cały tekst: http://teksty.org/czerwone-gitary,tak-bardzo-sie-staralem,tekst-piosenki

No comments:

Post a Comment